martes, 25 de enero de 2011

PRESENTACIONS (i 2)


Després d’Ascó, divendres vam anar a Móra d’Ebre, a la papereria Bassa, on ens va rebre en Sergio, qui havia organitzat la presentació del meu darrer llibre Viure sense el meu fill.
Posteriorment, Núria Giné –amb que ens coneixem dels actes organitzats al COR del Molar-, s’encarregà de presentar-me al públic assistent. Tot seguit vaig poder explicar els fonaments de la meva obra i el procés d’edició dels llibres, alhora que parlava de les fons informatives i de la documentació necessària per bastir una novel·la històrica.
A continuació tingué lloc un reeixit i amè col·loqui, per acabar amb la dedicatòria d’uns quants llibres.
Fou una tarda literàriament intensa.

2 comentarios:

Olga Xirinacs dijo...

Les poblacions i la seva gent et recordaran amb simpatia: hi ha caliu i afecte al teu entorn.

Josep Gironès Descarrega dijo...

Realment, en alguns àmbits em sento estimat.