lunes, 24 de enero de 2011

PRESENTACIONS (1)


Divendres passat vam anar a Ascó, a la llibreria Can Solfa. Convidats per Lourdes i Jordi, es tractava de compartir uns minuts literaris amb els lectors dels meus llibres.
Allí ens vam trobar amb nombroses persones conegudes de molts anys enrere -de quan a casa teníem una petita empresa constructora-, també amb amigues fatarellenques residents a Ascó, com la Tere de ca Teixidor i la Pilar de ca Llovet, i altres persones d’Ascó i rodalies que m’obsequien amb el seu temps i la seva atenció. L’alcalde de la població, en Jaume Vidal i la seva esposa també ens van fer costat.
Varem comentar alguns dels meus llibres: Planys de figuera blanca, La cabana, El major tresor i Viure sense el meu fill, per bé que en tot el temps no vaig deixar de dedicar llibres.
A tots, moltes gràcies per la deferència.

2 comentarios:

Olga Xirinacs dijo...

La teva editorial deu estar cofoia amb tu. És un moment dolç per a un escriptor presentar el llibre en ambients amics que agraeixen la visita.

Josep Gironès Descarrega dijo...

En el meu aprenentatge vaig molt ben acompanyat. Les vendes no sé si seran altes o no, però les persones que m'ajuden són de tarannà excepcional.