lunes, 21 de abril de 2008

Comentaris sobre " La cabana" D'Olga Xininacs

"Ja m'agradaria trobar-me dins d'una bona cabana, encara que la que tinc em dóna també seguretat.

He acabat el llibre i em refermo en la meva opinió. És un llibre ric en diversos aspectes ben administrats que fan el substrat d'una bona literatura.

El personatge principal es manté ben portat a través dels capítols. És a dir, el fil conductor no s'entortolliga mai. Hi ha un acurat estudi i narració de les feines del camp a través de les èpoques, i una fermesa i convenciment que s'encomanen. És un llibre dels que 'comuniquen', que en dic jo. I no són fàcils de trobar, no et pensis.

Malgrat la duresa del territori i l'esforç humà, hi ha també la tendresa de les relacions familiars i les petites o grans satisfaccions que són més notables perquè han hagut de superar fortes dificultats.

Els Fets...són de païr difícil, i explicats amb unes seqüències visuals que et fan sentir l'olor de la pols, de la pólvora, de la sang."

No hay comentarios: