martes, 8 de mayo de 2012

LA INUNDACIÓ


He acabat de llegir el darrer llibre d’Olga Xirinacs: La inundació, un altre molt bon treball de l’autora més prolífica i premiada de Catalunya, en aquest cas curosament editat, com de costum, per Cossetania Edicions.
Aquest llibre l’he llegit molt a poc a poc, just perquè literàriament m’ha agradat força, i també perquè alguns dels arguments de l’obra els associo a la pròpia persona de l’autora.
A més, quan llegeixo els llibres d’Olga em dóna la sensació que és ella mateixa qui em relata l’obra a cau d’orella, cosa que s’ha accentuat amb La inundació.
L’heu de llegir!

2 comentarios:

Helena Bonals dijo...

Completament d'acord, s'ha de llegir. I jo he de rellegir-lo, s'ho val.

Olga Xirinacs dijo...

Vaja Josep, quina agradable sorpresa... sobretot perquè dius que el llibre t'ha agradat, i sé que no ho dius per compliment.
Em reconfortes. Alhora, ho he de confessar, també aquest llibre m'ha alleujat l'esperit: ho havia de dir, perquè em pesava, encara que algú trobi que "dic" massa.
Però hi ha aquells detalls amables i senzills, també de les coses del camp, que tant ens agraden, a tu i a mi.
Moltíssimes gràcies.