viernes, 10 de febrero de 2012

LITERATURA


Ahir a la tarda vaig anar a la Biblioteca Pública de Tarragona, per assistir com a convidat per la direcció del centre al cicle Compartim la lectura. Novel·les amb Premi d’autors locals.
Com autor de la novel·la històrica La Cabana, Premi Vila d’Ascó 2007, vaig poder explicar a l’atent i entès públic assistent el què i el perquè d’aquest llibre, alhora que responia totes les preguntes que em feien referent al llibre i a la meva obra.
Com autor modest, em sento molt gratificat i afalagat quan els lectors s’interessen pels meus treballs, però molt més quan noto que segueixen amb interès la meva trajectòria literària.
Moltes gràcies a tots.

2 comentarios:

Olga Xirinacs dijo...

És veritat que un se sent a gust quan pot comentar amb els altres la pròpia obra, i notes l'interès lector. Perquè són pocs els moments que l'autor pot compartir les seves experiències. I, en els moments de la creació, sempre s'està sol.
Que hi hagi moltes sessions com aquesta.

Josep Gironès Descarrega dijo...

Qui fa el que pot a poc més està obligat; hem escrit i escriurem tan com podrem mentre duri la força pròpia i l'escalf dels lectors.