viernes, 29 de abril de 2011

AUTOR DE POBLE


Com autor de poble que sóc m’agrada que la meva obra transcendeixi més enllà de l’àmbit local, més quan alguns llibres contenen informació i escenificacions que van més enllà de la Fatarella. Tanmateix, res no em satisfà tant que veure com els meus treballs literaris comencen a ser valorats al meu poble de naixement.
En la darrera presentació realitzada al poble, Maria Jesús Ardèvol reivindicà la meva obra, qualificant-la d’important, de tal qualitat que hauria de constituir un orgull pels fatarellencs. No sabeu quant em van agradar les seves paraules!

1 comentario:

Olga Xirinacs dijo...

La caritat ben entesa comença per un mateix, diuen els savis. La persona ha de tenir el sentit d'identitat arrelat i ben fort. És el sentir-se del poble i que el poble et senti teu.
Llavors, ben sòlids els fonaments, podem enlairar-nos tan amunt com sigui possible.
Endavant, doncs, i amb l'empenta que et caracteritza.