domingo, 12 de septiembre de 2010

UN ANY DE BLOG


Ahir va fer un any que vaig iniciar la publicació diària d’una pàgina de blog, amb continguts diversos que han estat a l’abast dels amics que em visiteu. Han estat tres-cents seixanta-sis escrits amb les corresponents fotos que us he ofert a gust.
Amb els ànims que em donen les vostres visites continuaré oferint la meva particular visió del que m’envolta; tanmateix, és possible que algun dia no arribi a temps a la cita diària, degut a que tinc diversos fronts oberts que m’absorbeixen el temps
En conseqüència, si un dia aguaiteu i veieu que la pàgina no s’ha canviat, penseu que no ha estat per descuit.

2 comentarios:

Olga Xirinacs dijo...

¡Moltes felicitats, escriptor-comunicador!
Sí que es necessiten molta constància i dedicació per mantenir un blog diari, però no passa res si un dia fem campana o, com els treballadors en nòmina, ens prenem dies per assumptes propis.
Hem sabut moltes coses durant aquest any teu, perquè sempre que es vol, s'aprèn dels altres. Gràcies per tot el que has trobat i exposat.
Continuaré set fidel a aquest blog, i per molts anys, espero.

Anónimo dijo...

Aquest article és digne de marcar en la meva opinió. Val la pena estalviar per a futures referències. És una lectura fascinant, amb molts punts vàlids per a la contemplació. He de coincidir en gairebé tots els punts fets en aquest article.