lunes, 14 de septiembre de 2009

Benvolgut Josep,

 

he vist que la senyora Olga Xirinacs ens ha obsequiat amb un comentari al nostre (em permets que ho digui així, oi?) blog, en referència l'escrit sobre les deixalles abocades en diferents punts del terme de Rocaura que et feia l'altre dia.

Ella em recomana que em carregui de paciència, ja que algunes persones són molt brutes. Així mateix, suggereix posar senyals de perill de mort, amb la calavera i ossos creuats inclosos, en els llocs on es realitzen els abocaments.

Bé, ja sabem que la senyora Olga és una gran experta en ossos, tal com ho demostrà en el seu llibre "Los viajes de Horacio Andersen", però ella ha de saber que jo, per la meva feina d'enterramorts, em miro els ossos amb una certa basarda. En conseqüència, crec que optaré per sortir algunes nits amb un llençol al cap, per veure d'espantar els que llencen merda furtivament.

 

L'agutzil de Rocaura

No hay comentarios: